Crunchy Munchy




hey again
Tuesday, April 2, 2013
Assalamualaikum and hey :)

harini takda cerita menarik pung. aku rasa serabut sangat sekarang ni fikir macam macam , nak sambung belajar dekat mana , nak ambil course apa . hmm , rasa masa terlalu pantas berlalu kan. sedar sedar aku dah 18 tahun :) and orang cakap hidup baru nak bermula kan . aku rasa baru je lepas habis spm and now ! dah habis secondary school . WHAT ! aku dah taknak buat keputusan yang salah dah , enough la apa yang aku alami before this . 2012 banyak menyakitkan hati aku , tahun itu lah aku sedih , putus asa , kecewa , lalai , macam macam la . so aku belajar dari kesilapan yang lepas and itu akan menguatkan aku untuk terus melangkah tanpa toleh belakang 
Mungkin aku tak sepandai mana but tak semestinya aku tak boleh berjaya kan . setiap orang ada kelebihan and kekurangan . certain people mula dari bawah . tak salah :) aku betul betul rasa down sekarang , i will share my story later . see yaa

Older Post | Newer Post