Crunchy Munchy




life must go on :)
Sunday, February 17, 2013

Assalamualaikum :)

seriously dah lama tak update blog . nak cerita macam macam but rasa buntu tak tau nak cerita macam mana . 2013 ! end of 2012 yahh im happy but bermulanya 2013 ada je benda buat aku sedih , aku rasa everyday aku menangis bila aku ingat semua benda yang menyakitkan hati aku . aku termenung , fikir why people do this to me . kenapa ramai sangat suka menyakitkan hati aku ! sampai bila ! perasaan aku ni dipermainkan . but after that aku dah okay :) aku fikir semua apa yang terjadi satu pengajaran.yelah aku tak boleh mengharapkan sesuatu yang tak pasti right ? and aku mula terima apa yang sudah ada depan mata aku someone yang sabar tunggu aku for 3 years . dia tak pernah menyakitkan hati aku . hargai aku and accept me who i am. aku maafkan kesalahan engkau . kesalahan semua orang yang pernah buat aku putus asa , menangis , and bagi harapan dekat aku ! what goes around comes around :)

Older Post | Newer Post