Crunchy Munchy




useless
Wednesday, October 24, 2012
Assalamualaikum :)

okay aku admit since aku jadi outsider aku hilang kawan , hilang cerita cerita best , hilang segala galanya but happy sebab now aku realise (!) yang sometimes dorang ni just ada dengan aku bila dorang rasa they really need me and after tht ! wht the.....why senang sangat korang berubah , aku tak bezakan in and out but korang yang buat gap antara korang dgn aku . frust! but for what right , they dnt knw my feeling. hm . aku lepak dengan dorang seriously AWKWARD . dengan muka kerek kau seriously it hurts me . pandang aku macam kau tk pernah kawan dengan aku ! frm now onwards weyy jalan yang terbaik aku jauhkan diri dari korang sebab useless babe ! aku ni dah rasa pelik dengan korang . PELIK ! Allah je tau perasaan aku sekarang bila berdepan dengan korang.salam

Older Post | Newer Post