Crunchy Munchy




krik krik ~
Sunday, July 22, 2012
Assalamualaikum :) ,lama tak update blog . heyy now bulan puasa so selamat berpuasa okay (!) . semoga kita mendapat keberkatan di bulan RAMADHAN INI . hari jumaat haritu balik sendiri , naik bas smpai sogo :( sedih sebab tak jumpa dekya . ini smua salah aku (!) menyesal smpai tak sudah . dia punyalh marah aku huiiiii menakutkan jugala :D . gy makan mcd dengan iman , izzati and tati . aku order chicken mcdeluxe , mcflurry . melantak ? hm tengah frustkan makan jela . kesah pula aku . tengak dok borak borak adalh satu minah ni usha jeling jeling kita orang , huiii menyirap la geng kami . GGTB . apa lagi usha sikit skolah mana . oooo sekolah tuttt hee kami pun dgn lantangnya bersuara , ehh sekolah kita ranking top 5 kan . ehh pandaikan sekolah kita , tak macam skolah tutttt , kerek gila kot . bnyak la lg kitaorng ckp , budak tu mesti panas punyalh . then dia dgn adik dia tukar tmpt :) kita orang gelak jelaaa best juga perli orang ni . ehh tak baikla . ITU JELA CERITA AKU . PADAHAL BNYAK LAGI TAPI MALAS LA :) BYEEE

Older Post | Newer Post