Crunchy Munchy




aku kejam
Saturday, July 7, 2012
ASSALAMUALAIKUM AND HEY , maafkan aku (!) memang aku kejam aku lepaskan kau . aku tinggalkan kau dengan banyak sangat tanda tanya tapi percya bukan niat aku nak buat macam tu . aku harap kau akan bahagia , trust me . biarla setahun 8 bulan menjadi kenangan buat kita :) banyak sangt cerita antara kita tapi kenangan kan ? memang kita tak boleh bahagia macam dulu . aku yang buatkan kita tak bahagia, aku yang mulakan so baik aku yang akhirkan segalanya . kau dah benci aku jadi jangan berusaha bagi aku benci kau sebab aku takkan reti benci orang even seburuk mana pun orang tu buat dekat aku . 

Ya Allah
Jika dia benar untukku
Dekatkanlah hatinya dengan hatiku
Jika dia bukan milikku
Damaikanlah hatiku
Dengan ketentuan-Mu 

Jika dirinya bukan untukku
Redha hatiku dengan ketentuan-Mu

YANG IKHLAS

NURSYAMIMI RUMLEE

Older Post | Newer Post