Crunchy Munchy




NURSYAMIMI
Monday, March 12, 2012
HEY AND ASSALAMUALAIKUM :)

dah pukul 2 PAGI 0_0 but im still not sleepy peliksss  nyew itew tak mo tidut agy :p
padahal whole day ni pergi jalan je kot okayy aku listkan activities apa yang aku buat hari ni


PUKUL 845 PAGI :) act ayah aku yang paksa aku bangun so dengan berat hati aku pun bangun la ;( bangun duduk japp termenung for a minute and ready for kemas bilik yang bagi mak aku macam sarang tikus ! dia kata anak dia ada dekat rumah cuma menyemakkan rumah jee heee memang yelaa aku balik rumah je , hm bilik aku dah tak macam bilik :) lepas kemas rumah pukul 10 PAGI mandi then makan lontong separuh jela aku tak larat nak habis , pukul 11 PAGI kluar rumah otw gy portdickson jumpa my sisto !  dalam pukul 1 TENGAHHARI kami pun smpai la :) teruja nak jumpa kakak . wekssss padahal ????? and then cari kedai makan sebab akak kitew laperr lepas makan kita orang gy cari barang untuk akak , yela akak je :( dah habis cari barang dia singgah jap kat zahra :) kedai tudung ! apa lagi rambang mata la aku babe ! seriously tak percaya my mom dah pakai syria ! see her daughter la kan , aku yang ajar GOOD . lepas dah beli apa yang dikehendaki kami pun hantar akak pulang then singgah sebentar dekat nilai beli kain for raya :) terlalu awalkan ? but who care? macam buruk je baju raya aku tahun ni :((( whatever ! after tht , dalam pukul 9 malam kami balik and then berehat . fuhhhh


I MISS THIS GIRL ! :') LVE YOU UMAIRAH

Older Post | Newer Post