Crunchy Munchy




my past :)
Wednesday, January 25, 2012
ASSALAMUALAIKUM AND HEY :)

tu la bila ada idea nak cerita , rajin pula post macam macam kat blog :) okay back to my topic ! MY PAST ! all people said past is past we cant turn it back tapi aku saja je nak ingat balik masa lalu aku ! tadi aku buka my own note book :') terharu bila kenang balik semua tu , aku baca card yang wany and lala tulis untuk aku masa birthday aku 2010 :) dah lama kan ?hm , aku baca balik semua tu . and dorang doakan aku dengan afiq akan kekal ! tapi takdir kan ? kita tak boleh buat apa apa soo aku terima dengan hati yang terbuka :) aku buka halaman lain fuhhh aku tulis setiap tarikh kita keluar and luahan aku sedih ! yup ! semua tu buat aku sedih yang teramat tapi aku kan kuat ! mana la nak nanges dah . tahun ni ! AKU KENA BELAJAR BETUL BETUL , emm okayy , jumaat lepas aku terpilih untuk program hati ke hati :) program for emmm faham faham jela then kat situ cikgu bnyak bagi nasihat and motivate kat kita orang ! parents pun datang sekali emmm then cikgu zamri ! buka lagu jasa bonda , alamak time tu aku dah mengeluh ! malas nak menangis depan my parents okayyy semua dah nanges aku je buat relaks sedangkan air mata aku dah bertakung tunggu masa je nak melimpah act aku tknak tunjuk kat mak bapak aku ! aku kena kuat depan dorang :) sounds like hipokrit memang pun ! dorang pun dah faham aku ni bukan jenis yang suka nanges depan dorang :) 

ORANG JANJI MAK ABAH :) ORANG AKAN BUKTIKAN ORANG NI TAK SELEMAH YANG SESIAPA FIKIRKAN

Older Post | Newer Post