Crunchy Munchy




karak highway
Sunday, July 3, 2011
heyy :) , dah lma tak postt . rinduuuu oke hari ni nak story pasal karak highway

jumaat haritu aku dibenarkan pulang awal yaawww ! ramai kawan dorm aku jeles :p
yelakan dorang kena balik hari sabtu :'( ada larian 1 malaysia hahahaha whtever back to our topic , dalam pukul 230 aku pun otw balik rumah , mama aku amik besttttt ! dah smpai rumah rehat rehat , onlne jap then makcik sedara aku smpai nak tumpang sekaki gy kuantan sebab my cousin kahwin lerrr . aku tnya mama , nak bertolak pukul brape . then mama cakap bertolak pukul 10 00 mlam ! bpak cuak akuuuu , karak beb :( emmm tenang tenang , yahhh my dad dah balik kami pun bertolak laaa ke kuantan . aku tertidurrr then terjaga time kat tol pe tah bersebelahannn dengn sekolah aku . aku tengok jeee kat blok gemilang sudh light off la derrr , then kembali tidur ttbe je kat highway karak tu aku seram sejuk almaklumlah ye baru lepas tgk cerita karak , tu yg fobia tuu 
tak sedar plak bila masa aku tertidur and smpai la ke kuantan time tu dah pukul 1 pagii , sumpah seram kot jalan kat situ gelap gelita :))) tersesat kottt nasib baiklaa pakcik sedara aku datang ambil , ikut laa dia and sampai laaa ke destinasi kami ,! homestay pe tahhh .  sampai situ jela cerita , act bnyak lagi but malas plak nak storyy daaa

Older Post | Newer Post