Crunchy Munchy




life
Friday, June 10, 2011
heyy :) maybe post aku kali ini agak menjiwang kan . soo ? who care . bolg aku right ? heee . emm , aku suka life aku yang dulu even teruk tpp seronok . semua yang aku sayang ada je dengan aku and selalu buat aku gembira :) tp sekarang dah berubah kan . yela aku pun dah sekolah lain , kawan pun lain and perangai pun lain .  orang yang pernah aku sayang pun dah takda untuk aku ,yahhh dia bahagia degn someone else , tp aku ? hm . aku bahagia dgn shah , sometimes aku rasa bersalah sebab selalu buat dia sakit hati . aku tak layakkan untuk dia ? dia baik terlalu baik untuk aku sakitkan , 9 bulan kita kapel tipu kalau rasa rindu kat afiq takda lagi :) tp kalau nak kapel balik dengan afiq tak mungkin . tak semestinya aku bahagia dgn afiq macam dulu . shah everything to mee , please stay with me shah ! i do i love u , everytime i miss u :'( , berat rasanya nak balik asrama hmm , aku tak snggup nak tingglkan shah . tak dapat dgr sngt suara dia stiap malam nanti . take care shah . i want u know i love . 

Older Post | Newer Post