Crunchy Munchy




OH MY GOSHHH
Sunday, May 29, 2011
HELL O STALKER :p , hari ni nak post pasal sorang budak sombong ni . rasa nak sepak sepak je muka dia bila nmpak dia kat aras elek :) .sedangkan dia budak elek of course la dia ada kat situ . haritu gy la elek 4 jap , pnggl kawan . ttbe terserempak dgn dia hmmm , aku dah malas nak pndgn muka dia last last dia gy patah balik gy lalu dpn blik guru . pe masalah hanggg ! sabor jela . chat dgn dia pun , dia balas cam nak taknak , sakit hati ada la. everyday kawan aku asyik mention nama dia . aku dah naik muak dengar , sebab benci sngt dnga nama tu , cam anti gila :) tadi !


tgh tgh aku stalk fb orang , ttbe dia anta im kat aku


dia : sombong


aku : dia yang sombong


dia : orang nak bgtau ni sebab pe orang tak tegur dia


aku : kenapa


dia : sebab orang takda keyakinan diri lh


aku : merepek


dia : betulla , jerawat teruk , botak pula tu


aku : agak agak bila tumbuh rambut tu


seterusnyaa...... shhhhhh , rahsia 

Older Post | Newer Post