Crunchy Munchy




im sorry
Monday, May 30, 2011
Heyyy , dah banyak kali right aku mintak maaf kat kau :) and i know kau dah muak dengar semua tu . dah 9  bulan kot kita couple and im realise aku ni terlalu bnyak buat masalah kat kau im sorry babe ! kau tau kan aku ni degil , keras kepala ! aku tak suka dgr nasihat kau . aku tau kau dah fed up dgn aku . aku try nak lepaskan kau tp asal tak boleh ! aku sayang kau dohhh ! takda satu hari pun kita boleh hidup dgn aman right ! everyday gaduh je kerja aku . aku tak tahu asal aku senang je nak marah marah ! kesian kau kan . aku tak tahu nak buat cmne dahhhh ='( perangai aku memang tak boleh ubah ! aku redha je if one day kau dah benci aku . cause ni semua berpunca dari aku right ? maybe time kau baca ni ! kau tergelak gelak or whatever la . minah ni fake kan kan ? iloveusomuch ? emmm , kalau aku sayang kau . kenapa aku buat kau cmni kan kan ? HAHAHA . goodbyeee

Older Post | Newer Post