Crunchy Munchy




saya tak pernah kisah pasal dia dah
Saturday, April 2, 2011
hello awak awak dan awak , saya tak pernah rindu bf awak dah , saya tak pernah teringin nak bf awak balik , saya tak pernah sayang bf awak dah :) . please stop talking about him , oke . i know u proud because u got him . saya bersyukur sangat sebab kita orang dah clash. dia bukan untuk saya kan kan . take care of him , dont be so proud oke . maybe dia baik . tp ego dia melambung . saya kenal dia , berubah ? mungkin . jangan tamak sangat ye , susah hidup . nak cari wife biar yang betul betul bagus . bukan yang boleh awak usung ke sana ke mari setiap malam . takda masalah pun kalau awak dapat awek yang pakai tudung , asal ? malu ? fikiran kuno . zaman bila ni ? malu sangat la dah gf cmtu . takut tak glamour . takut tak dapat nak buat macam macam . HAHAHAHAHA , saya dah terlalu mengikut kata awak pada suatu ketika and now im realise . tak guna kita berubah untuk orang cmtu :) , saya malu pernah kenal dengan awak . terima kasih atas kasih sayng yang pernah diberikan

Older Post | Newer Post