Crunchy Munchy




hidup dah berubah
Wednesday, March 16, 2011
life kita dah lain :) , tak sama macam dulu . korang dengan dunia baru korang sama la dengan aku .rindu dengan life yang lama . em . sedih bila ingat balik . sedih la ! ouchhhhh .malas nak fikir masa lalu , cehhhhh . sebab nanti ada juga insan yang menangis sepanjang hari , siapa ? NURSYAMIMI . em , pagi tadi mimpi dia , daaaaaa. pahal ttbe mamat tu masuk dalam mimpi aku , spoil kottt hari hari aku . pasal mimpi tu la aku tak boleh hidup dengan tenang hari ni . suara dia aku dapat dengar lagi . mati aku camni . ilmu apa kau pakai huh :) ? until now hmmm , nothing la . babe ! i hope u still remember my birthday even this year we dont celebrate together . how are u ? dah lama tak dengar cerita pasal kau kot . aku harap kau sentiasa sihat babe !

Older Post | Newer Post