Crunchy Munchy




DIA
Monday, March 14, 2011
yawwww :) , esok 15 hari bulan and and itu adalah hari yang penting for my bf . because tomorrow birthday dia ! yeah! dia dah tua benci dia . benci sangat sebab dia suka panggil saya gendut . ingat kau tu kurus sngt ke huh :p , awak mesti sakit hati dengan perangai saya kan kan? HAHAHA , menyesal tak couple dengan saya ? padan muka . awak mesti benci kan kan setiap kali saya post dekat blog ni pasal ex saya , sori sayang . before this saya couple dengan awak just for lupakan ex saya but now saya betul betul sayang awak . happy 6 months ! cehhh . bila nak setahun  ni . hope kita kekal sebab saya taknak jadi macam dulu , hmmmmm . kecewa yang teramat sangat . please dont do that to me oke ! i always remember you la gemuk ! even saya sekolah campur tp saya tak suka pun budak budak kat sana . yuckkssss . sayang awak

Older Post | Newer Post