Crunchy Munchy




cerita saya
Tuesday, February 1, 2011


Ok , story hari ni pasal life aku J , aku malas nak imbas kembali cerita sedih sedih ni , tapi ttbe je lepas aku balik dari asrama aku fikir semua kenangan 2009 and 2010 , why ! dah bnyak kali aku try lupakan . tak semena menanya air mata aku jatuh . tak tahu la untuk ke berapa kali . ok ! aim aku nak masuk asrama , firstly memang aku teringin nak hidup berdikari because ramaikawan aku ingt aku anak manja ! wth ! tak semesti aku anak last , aku manja , gedik nak mati ! sape yang betul knal aku , dorang tau la perangai aku cmne , back to our topic . second aku nak lari dari semua kenangn yang buat aku sedih ! tp aku silap , kenangn tu akan ada dalam otak aku selagi aku betul betul taknak lupakan . memang sedih bila aku ingatkan balik , tp sape aku nak ubah semua ni , this is fate and i cant change L . happy or not i must accept it  .i love my life now , Alhamdulillah .bye memory . hey 2011 ! I hope this year , will be my happy years . i want to focus for my study , and i will studyhard to get what i want .



p/s:hey raja zulkarnain shah ! i will always love you , thnks for everything sayang . thnks because u wait for me . 2 years ! oke . :p

Older Post | Newer Post