Crunchy Munchy




warkah terakhir
Monday, January 17, 2011
hey kawan kawanku :) , mulai esok 18 / 1/2011 bertukarlah aku sebagai pelajar di teknik gombak . bagi aku , itu bukan sesuatu yang gembira kerana aku akan meningglkan kawan kawan aku di 4 acc dan half at 4 science . aku sayang korang , sedih aku . aku tak tunjuk . mama suruh fikir masak masak . n aku tetap amik keputusan untuk pergi ke teknik . aku nak kejar cita cita aku . masing masing ada cita cita tersendiri . setiap yang bertemu pasti akan berpisah . dan beginilah cara kita berpisah . doakan aku ye nanti . aku akan sentiasa ingt korang . korang banyak bg aku semangt bila DYE  hancurkan hati aku , korang selalu buat aku ketawa , sedih n gembira . bye mgs , bye my lovely friend , bye shah , bye abah , bye ma , bye sis , bye lappy and bye hp .

Older Post | Newer Post