Crunchy Munchy




im back to school :D
Monday, January 3, 2011
3 JANUARY 2011 BACK TO SCHOOL TIME . URGGHH .oke , aku bangun pukul 5 45 pagi , wahhh ! selepas itu dengn malasnya menuju ke bilik air untuk mandi manda :) . lepas mandi siapkan diri . pakai baju baru , kasut baru , beg baru and azam je lama -_-" .pukul 645 gerak dari rumah ! mgs , wait for me eak ? ehhhh , silap kawan kawan tunggu saya . sudah sampai ke sekolah . apa perasaan ? malas ! . HAHA , salam my mom and my sis , sempat lagi menjerit dalam kereta " taknak gy sekolah !! " , mama senyum je . semasa melangkah ke gate ttbe ada org pnggl aku . malas nak pandang , lagipun time tu gelap lagi maaa , a alah ! rupanya anak yazid , masuk sekolah sama degn dia and jumpa tasha dekat pondok . cerita macam macam . and and jerit pnggl aimi , sembang sembng dan beratur di tempt perhimpunan . mengantuknya , nyanyi nyanyi then masuk dewan kecil . time degr taklimat ngntuk doe !!! kawan aku siap nak tidur daaa . ish korang ni . 1 50 , yeah !!! balik suka suka . esok ! dapat tahu aku dapt aliran mna . nanti aku story story lagi yup . daaaaa

Older Post | Newer Post