Crunchy Munchy




HARI YANG MEMENATKAN
Saturday, January 1, 2011


hey semua :D , Cerita hari ni pasal aktiviti aku and family aku . wait ! sebelum tu . happy new years oke . 2011 dah sampai , apa azam ? cehhh , continue my story . pukul 1.30 aku tidur lepas text degn shah and wish kat semua kawan kawan aku . then pada pukul 6.00 pagi aku bgun sembahyang subuh :) . lepas sembahyang teruskan tidur semula . then pukul 8 45 mama aku gerak , ajak breakfast kat luar . aku buat tak degr je . malas nak bgun lagi . haha , jahat punya anak . then mama aku jerit " adik ! bgun cepat ! " , terkejut aku . ingtkan dah pukul 11 rupa2nya baru pukul 9.00 . ish kacau betulla , lepas dah siap siap . yeah ! ready to go out . firstly , gy makan kat restoran yusuf haslam , makan telur separuh masak , roti bakar and teh o ais . lepas dah kenyang gy wangsa link . buat apa ? aku nak tuttifruiti lerr , mengidam plak . pukul 11 sampai kat depan stall tu . tak buka lagi hampanya -_-" , mama cakap nak gy maybank dulu , then gi bank islam . lepas tu gy balik kat kedai tuttifruti . mula mula nak batalkan saja niat , mama marah marah . oke oke . gy la beli . abah pun nak sekali :) . beli la dua . ye ye , dah dapat . perjalanan seterusnya ke wangsa walk mall . saja jalan jalan . then singgah jap kat kedai cd , beli story story . selepas itu teruskan perjalanan ke carrefour wangsa maju . nak tgk hp for my mama . see see je . tak beli pun . geram sungguh .lepas tu cadangnya nak gy main bowling , senarainya tempat bowling yang hendak dijelajahi midvalley , times square and wangsa walk mall .tp tak gy pun sebab aku bad mood plak . BAJET ! akhirnya , lapar kembali . gy la makan kat birged tengah . jauh berjlan , cehhhh . mula gy sembahyang zohor kat masjid . SEMBAHYANG ITU WAJIB :) , Lepas sembahyang gy makan . aku terpandang sekolah kat atas bukit tu . " abah tu sekolah pe ?" "tu sekolah batu 9 ", huh ! cam sekolah si dia je . oke oke lepas tu gy bandar tun razak beli barang makanan . then gy sentul . akak nak gy chech pe tah . sakit kot ! pukul 630 baru sampai rumah , ponat bonar aku !

Older Post | Newer Post