Crunchy Munchy




my cousin and i :)
Sunday, December 5, 2010
tengah aku duduk duduk , dye  minta laptop plak . online fb la tu :p . aku pun bg la . tak baik kedekot kn kn

time buka laptop dye tanya aku

shafiq : memang minta teknik ke

aku : a ah

shafiq : knape amik civil engineering

aku : ntah ( perggghhhh jwpn tak bole bla )

shafiq: trial dapt bpe ?

aku : tah tak ingt

shafiq : tak kn la tak ingt , susa ?

aku : susa la juga

shafiq : sape yg prefer amik aliran tu

aku : saje je ( lagi sekali jwpn yg menyakitkan hati )

shafiq : knape tak amik elektrik . civil senang sngt . susah nak dapt kerja

aku : amik elektrik juga , tengokla .

shafiq : kalau nak lagi berat amik la mekanikal . dalam kelas tu 2 atau 3 org je perempuan

dalam hati aku ... lagi bagus sikit je perempuan cehhhh . gila ke nak suruh aku amik mekanikal . grrrrr

lepas dah buka laptop aku terus blah masuk bilik

p/s: abang sedara laa , dye tu dah kahwin . so dye advice aku jgn amik civil sebab dulu pun dye amik civil but tkda kerja then sekarang jd cikgu :D

Older Post | Newer Post