Crunchy Munchy




kartovo with peng peng
Thursday, December 30, 2010
who's kartovo and peng peng -_-" .ini cerita tentang dia tiada kena mengena tentang anda anda dan anda .

story begin when i call my darling . uncle Rahman son .

firstly , we talk about teknik . bla bla bla . and suddenly i talk about tuuut!

I : AKU TERINGIN NAK JUMPA DORANG

AIMI : MACAM BERANI

I : LA , JUMPA JE KOT BUKAN NAK CAKAP . A ALAH

AIMI : HAHAHAHA , TA PAYAH LA CAKAP PASAL KARTOVO TU

I : SAPE ?

AIMI : TUUUUUT

I : HAHAHA , ASAL PLAK ?

AIMI : SAJE JE

then tercetus plak la nama patung tu , peng peng :) , why ?  nothing lerr

okay cerita pasal kartovo and peng peng :


thnks to peng peng sebab sudi tolong aku :) . tolong apa ? tolong cabut hati aku . sakit doooee . gila hargai kau sangt sangt . 3 bulan doe , aku perit sebab kau cabut hati aku . but now thnks la . kau buat aku pulih . selama ni aku buta ttbe je celik balik ,WAHHH HEBAT GILA KAU PENG PENG

kartovo , terima kasih kerana meminjam si jahanam aku , dah tak reti nak pulng ke ??? ini bukan spbt lerrrr . dulu ye , aku kesah but now suka hati kau laaa , nak ambil sampai bila bila . aku dah taknak dah , sebab tak berguna dah peng peng tu . grrrrr , 

terima kasih kepada kartovo and peng peng , kerana sudi hadir ke dunia aku yang perit dan memeritkan ini . jasamu amat dihargai .


Older Post | Newer Post