Crunchy Munchy




crazy day :p
Sunday, December 12, 2010






today hangout with pyqa , aimi and omar ( pyqa cousin ) . best !

hahaha , pagi tu aimi dtg rumah aku dalam pukul 7 45 cam tu la :) , mama dye hntr . then bila dye sampai rumah aku , mak aku yg buka pintu :D . haahaha , mak aku kalau jmpa aimi . cam anak sendiri plak , time mak aku nak pergi kerja siap peluk lagi aimi :p , takpe takpe . lepas mak aku dah pergi kerja . tinggl aku dan aimi je dekat rumah ! jeng jeng jeng . aku borak borak jela dgn aimi . almaklumlah lama tak jmpa aku :) ,sembang sembang sembang dah pukul 9 pagi :) , telefon pyqa dye tak angkat pla , ish budak ni tido lagi ke :( . then aku telefon tiqa minta no mak pyqa , lepas dah dapat nmber mak dye , aku pun dail la . hehehe . then suruh aimi cakap . hm , rupa rupanya pyqa baru lepas mandi . hahahaha . aku suruh dye otw pukul 930 , sedangkan aku ni tak mandi lagi :p , poooraahhh punya budak . dalam pukul 920 baru aku mandi . hah! padan muka saya :) , kelam kabut di buatnya . dah siap siap .kami pun berjalan kaki pergi ke lrt pasar seni :) , dalam perjalanan nak gy sana , pyqa text , katne ? . aku dah mati akal nak jwb pe ni . aimi suruh blas . tengh tunggu train ! ish kami tipu je :p , sampai lrt pasar seni , beli tiket then tunggu la train . lmbt plak. pyqa text lagi , katne ? kali ni aku tak balas . hahaha . sampai pun train . kami pun masukla . cehhhh . pahal aku berdebar plak ni ! bajettt je . dah sampai kl sentral . aku dan aimi pun cari la pyqa kat depan mcd . perghhhhh . cuaknya pyqa buat muka bengang . kami pun pergi la kat dye :) , weyy knape tak bole lmbt lagi ? hahaha , setepek kna perli . bagus pyqa . hehehe . aku pun megintai la budak laki blakang pyqa tu . cousin dye . aku tnya la pyqa fm bpe ? baru fm 2 . hahaha . sebok je aku nak tau . aku , aimi , pyqa and omar pun jalan la nak gy monorail kl sentral . hahaha . dah smpai monorail kami pun keluar duit masing masing . 1 . 60 sen seorang :) . aimi tukang beli . imbi 4 , masa tu aimi pulangkan baki kat pyqa , then pyqa ingt cousin dye kat blakang dye , dye pun hulurla duit tu tnpa memandang ! rupa rupanya salah orang . maluuuu la derrrr! awek dye jeling tajam je . chill la kak , kami taknak ngorat la bf akak . then kami pun menunggu la monorail smpai :) , hahaha . tengh tengh nak tunggu tu smpat lagi tngkap gmbr . habit la ! yes ! monorail dah smpai kami pun masuk :) , aku pyqa and aimi . gosip gosip je . imbi imbi !!! akhirnya sampai juga ke destinasi yg hendak dituju . keluar dari monorail then masuklah times square . first thing yg dicari of course la baju !  kami pun pergi la cari baju yg berkenan . aimi la bli baju , aku n pyqa save duit je . bajetttt! actually nak gy cosmo world . argghhhh . ia memerlukan duit yang bnyk RM 37.00 seorang , kesian cousin pyqa tak dapt msuk ! dye tak bawak duit lebih :) dah bli tiket then kami pun masuk ! waaaaaaa . teruja . naik Spinning Orbit , hahaha , bodoh bodoh je jerit ! :D , sbnrnya memang cuak pun pk kalau terpelanting je . lepas dah habis . aimi ngan pyqa bajet je . " ala tu je ke ":p . then naik benda pe tah , menyeramkan ! sumpah ! taknak naik dah . time tu pk mati je . arghhhhhh! kita org smpai tak bole nak jerit and sakit tekak , pyqa dah nak nanges dah :p ,
kesimpulannya : 10 / 12 / 2010 . adalah hari yang ceria

Older Post | Newer Post