Crunchy Munchy




2 days 1 night at my dad hometown :) ! KEDAH
Monday, December 20, 2010
Dah lma tak update blog rindu sngt , bnyk bnda nak cerita :)

sabtu lepas balik kedah ! yeay ! teruja sngt . dalam pukul 6 pagi family aku pun bgun la nak mandi n sembahyang except aku je yg bgun lmbt , hehehehe . biasala :p . malam tu gayut dgn bf tersayang . lepas mama aku gerakkn , aku pun bgun la mandi and sembhyang . siap siap smua !!!! masa untuk pergi :D , yeyeyeye .sampai kat RnR rawang , kita orng pun singgh la breakfast . hm , aku makan nasi lemak dgn teh o ais . pagi pagi minum ais . biarla kan kan . sibuk je .then teruskan perjalanan . time melepasi ipoh teringt plak dkat shah . rindu b , hm .dah la tak txt org . bencinya ! .smpai seberang perai . mama suruh singgh jap kat tesco extra . nak bli brg keperluan anaknya yg bongsu . HAHAHA . suka je , tesco kat penang . bestla , besar sngt . lepas dah bli brg . kami pun teruskan perjalanan . aku tidur jela . dah smpai kedah ! dari highway aku dah nmpk rumah atuk aku . kobah ! sebelum gy rumah atuk aku , kita org singgh makan jap . ingt kan nak makan pasmbur kegemaran aku , cehhhh . kedai tu tutup plak . kecewa sngt then kita org makan la kat haji ramli . sedap la gak . dah kenyang balik la rumah . hehehe . sampai rumah atuk aku first thing yg aku buat ialah . melihat itik di kandang . comel comel . eyh! ada itik baru la . comel sngt , nak pegang . hmmmm , mama tak kasi ! JAHAT .malam tu tngk bola mlysia lwn vietnam dgn family aku and atuk dan tokwan aku . aku and ayah aku je bising bising yang lain smua khusyuk tngk tv . lepas dah habis bola , tngk cerita suzana . lawak lawak . time to sleep . pasang kelambu ! ggrrrrrr , lepas ayah aku dh pasang kelambu . aku pun masuk dlm kelambu and terus tidur . keesokkannya dalam pukul 4 ptg kami pun bertolak balik ke kl , menyedihkan . bye lembu , kambing , itik , ayam , sawah padi :( . JUMPA LAGI

HEY ! THIS WEEK DAPAT RESULT LA . CUAKNYA

Older Post | Newer Post