Crunchy Munchy




semalam mimpi dye
Wednesday, December 1, 2010
semalam aku mimpi ex aku :( , hm , tak tahu knape dye asyk muncul dalam mimpi aku . sebok je :p ! time aku mimpi tu . indah sngt rasa tknak bgun je :( , then mama gerakkan aku . aku pun bgun la . tnpa aku sedari air mata aku mengalir , hahahahha .kenapa ? myb aku rindu dye sangt sngt kot . eyh ! zulkarnain . saya rindu awak juga la :) . aku buka laci then nmpak teddy bear yang dia kasi kat aku , aku pegng , aku renung , aku peluk and aku cakap degn teddy bear tu. sound likes crazy ? hm , dush dush ! aku letak balik teddy bear tu dlm laci , mula mula ingtkan nak buang je teddy bear tu . idk why ? tak snggup nak buang . simpan je dlm laci sampai berhabuk ! aku on fb , ttbe aku nmpk dye online , sayu je aku .hahaha, grrrrrr . dah dah stop stop ! lupakan dye oke !
MEMEY BOLE LUPAKAN DYE :) , 2011 , BIARKAN IA MENJADI KEBAHAGIAAN DALAM HIDUP AKU <3



Older Post | Newer Post