Crunchy Munchy




bangun !
Monday, November 1, 2010
Kenangan bersama
kekal selamanya
sekalipun kau hilang di mata
sering aku merindu

Terkenangku senyumanmu
detik pertama berseminya cinta
kian tiba penghujung waktu
saling berlinangan pilu

Setia ku menyayangi
tiada ku kesali
walau kian hanya berteman
seribu kenangan

Bagiku terlalu indah
setiap detik bersama
rela akhirnya ku terluka
dariku hidup tanpa kenal cintamu

Terkenangku senyumanmu
detik pertama berseminya cinta
kian tiba penghujung waktu
saling berlinangan pilu

Setia ku menyayangi
tiada ku kesali
walau kian hanya berteman
seribu kenangan

Bagiku terlalu indah
setiap detik bersama
rela akhirnya ku terluka
dariku hidup tanpa kenal cintamu

Walau kian hanya berteman
seribu kenangan
bagiku terlalu indah
setiap detik bersama
rela akhirnya ku terluka
dariku hidup tanpa kenal cintamu
tanpa kenal cintamu.............
 


weyy,terima kenyataan :) . antara kau dengan dye dah tak ada pape pun . dye dah bahagia sekarang :) , just let him go from ur heart . knape aku nak sengsarakan hidup aku sendiri untuk dye . aku bukan sesiapa lagi untuk dye , dye bukan untuk aku . itu kenyataannya . dia milik orang lain , yup ! orang yang lebih berhak . sedih bila ingatkan smua kenangan aku dengan dye . setiap masa aku terfikir kau . aku benci sebab aku tak boleh lupakan kau . aku tak pernah fikir aku akan sengsara camni . sedih weyy ! knape takda sorang pun faham aku . knape !  memang ini takdirnya , aku kena terima :) , aku harap . doakan aku supaya lupakan kau


Older Post | Newer Post