Crunchy Munchy




adakah tahun ni , tahun berduka cita ?
Thursday, November 4, 2010
yup , tahun yang bnyak buat aku tension .
1)Sudah tentu PMR , wahhh , hari yng paling digeruni 5/10/10
2)bertemu dengan sorang budak ni , and banyak masalah . grrrr . buat aku sakit hati . lupa kawan , bla bla
3)hm , its hard to say . ye ye ye putus dengan seseorang atas kebodohan sendiri . yup myb its fate . whatever . just accept it :(
4)hari hari ingat dye
5)kawan makin menjauh , ada yang dah tak ingat kat aku
6)mak aku sakit , inilah perkara yang paling aku sedih .
myb ada hikmah disebaliknya . aku harap mak aku sihat semula . seperti dulu , ceritanya , mula2 mak aku cam tak sihat je , murung . then , dye sesak nafas . lepas minum air penenag hati dye ok balik .lepas tu amik akak aku kat terminal hang tuah sebab ayah aku tak boleh amik . ok ok . selepas ayah aku sampai di rumah , kami terus ke pusat perubatan islam dekat kg baru .
lepas parking kereta kami pun masuk la , lawa tempatnya . besar . aku sembang2 la dengan kakak aku . mak and ayah aku masuk bilik jumpa la doktor . then mereka kluar . mak aku pun cerita la satu per satu . doktor kata myb mak aku ada batu dalam hempedu atau luka usus perut , bole maut ke ? hm , aku tengok je mak aku dengan mata yang tahan nangis . doktor bg mak aku ubat smpai isnin ni . kalau tak sihat datang hospital balik buat ct scan . yela kot . tolong doakan mak aku takde pape , aku tak sanggup nak terima smua ni . cukup la . hari hari aku sedih . aku takda sape nak luahkan smua ni , hm . smua hilang bila aku memerlukan . 
KENAPA TAHUN NI , TAHUN YANG PALING SEDIH BAGI AKU , AKU TAK SANGGUP HADAPI SMUA NI . SMUA ORANG INGAT AKU BAHAGIA , TP DALAM HATI AKU . TAKDE SAPE NAK AMIK TAHU ! AKU LETIH WEYY ! AKU TAK KUAT HADAPI SMUA NI SORANG2 ! 

Older Post | Newer Post