Crunchy Munchy




2010 hampir tiba dipenghujungnya :)
Friday, November 26, 2010
2010 , :) . tahun yang agak sukar untuk dilalui . first of course la sebab PMR , second sebab someone leave me and i miss him . uwaaaaaa :( , third my mom masuk hospital and last im waiting for my result . i hope i can get a best result ! aku nak buktikan pada someone yang selalu pandang rendah pada aku . Aku harap impian aku nak masuk sekolah teknik and aliran yang aku memang idam idamkan akan tercapai . SBP ? YUP aku mohon tp tak pasti boleh dpt masuk cam terlalu sukar je , same la dengan teknik but insyaAllah kalau ada rezeki tak ke mana :) , berdoa and tawakal je . aku dah berusaha buat yang bersungguh sungguh . thnks abg azim sebab buatkan air penenang hati untuk memey . makyang thnks bg spirit . and my parents yang tak henti henti bg nasihat.

GGGGRRRRR I CANT WAIT TO GO VACATION.

Older Post | Newer Post