Crunchy Munchy




wednesday :)
Saturday, October 30, 2010
wednesday :) , yaww . tak pergi sekolah . malas malas and malas . actually dah pakat ramai ramai la taknak datang sekolah . bosan :) . my parents pun dah bagi lampu hijau . apa lagi . ponteng la . pagi tu , dalam pukul 8 aku bangun . kemas rumah ! (kena paksa) bencibencibenci , lepas kemas rumah . mandi . siap siap . masa untuk keluar . yeahhh ! happy gila . pada pukul 9 , aku and my beloved father ambil aimi dekat jalan duta . lepas ambil dia . kami pun pergi cari makan , cari punya cari tak jumpa . selepas ayah aku berputus asa , dye pun hantar kami pergi ke bangsar la , rumah natasha . sampai saja di bangsar . aku pun keluar dari kereta . ingatkan dapat duit . kecewanya . ayah aku tak bagi pun . tapetape . kesah pula aku .! aku dan aimi pun naik ke rumah tasha . ingat ingat lupa kot .huh ! jumpa akhirnya , nenek tasha suruh masuk , kami pun masukla . tasha pun sampai sambil membawa adiknya , qis :) , comel sangat .


natasha : dah makan ?


kami : belum


natasha : aku beli jap nasi lemak kat bawah , nak ikut tak


kami : taknak la


natasha : ok


dye pun keluar la bersama adiknya,


then ada budak lagi rupanya dalam rumah tu ,


lelaki . pemalu gla . muka , hm , hensem gila :) .putih , nama , huzair .
anak maklong dye eak , ntah la. malas nak cita panjang lebar . selepas tasha bersiap, kami pun pergi ke mid valley . tiba di jambatan , nampak wan dari jauh . ah ! lantak la . kami memasuki the garden , hm :( . pergi jumpa mak tasha dulu . selepas itu , kami otw pergi ke mid .


aku : weyy dia cam afiq la dari belakang


aimi : weyy dia dah ada awek la , chill la


hm , kami pun sampai di mid valley . bencinya !!!! ramai pula couple kat situ :( , banyak kenangan la kat mid . diam suda . kami pun ke counter wayang , beli tiket cuti cuti cinta . pada pukul 1.45


selepas itu kami pergi ke FOS aimi nak beli t shirt , cari cari satu pun tak berkenan . oke


kami teruskan perjalanan , dan singgah makan . lapar la , kami pun lunch , then . ketika itu adik aimi kol , nanges nanges , suruh dye balik . aku dengan tasha gelak gelak jela .
hahaha . yang kedua . hp tasha ttbe rosak :) , otw gy atas . tali kasut aku tercabut . sial , time tu jugala dye nak tercabut . aku pun pandai la cover . tp jalan cm sial sikit la, smpai ke movie . aimi dah lari dulu , cop tengah tengah . aku dengan tasha  gelak je . aku pun duduk la sebelah kanan , time tu , iklan smua bisu , bangang . kelakar gla . yang sebelah aku tu asyik makan je , dahla air smpai dua :) , hehehe .


BOLEH KATA PADA HARI RABU ITU ! BANYAK BALA MENIMPA :)

Older Post | Newer Post