Crunchy Munchy




today story :)
Friday, October 22, 2010
Cerita hari ini sangat menarik la :) , mau tau ke ? huh , pagi pagi macam biasa 645 gy sekolah . dekat sekolah dari jauh aku dah nampak kau baikku .hahaha , duduk berkumpul . gosip ke ?
aku datang ke arah mereka dengan muka tersenyum . aku duduk sebelah tasya . cte la pape . peliknya . yus syera ekyn . tak datang ke ? hahaha , kesian teyha keseorangan . ahli kuat teen courage tak datang . lepas tamat perhimpunan kami di arahkan untuk pergi ke pdang . dengan kaki yang agak malas . aku pun berjalan bersama mereka . sampai di sana kami diberi arahan oleh Pn Tin . aktiviti hari ini sangant best . softball dibatalkan so ganti dengan aktiviti lain . aktivti pertama . kami bermain permainan . cabut ekor group lain . masing masing ada ekor sendiri so kami perlu mengambil ekor dari group lain. hahahaha , lawak sngt . aku dengan fazlin , syera , zati , ein jga ekor sendiri je . tak berjuang pun . hehehe , penat gle . selepas aktiviti tamat . kami bermain masukkan bola takraw dalam jaring gol . group aku menang , hahaha . selepas itu kami main bowling guna kelapa . hehehe . aku dapat buat . hehehe , dorang kata kalau siapa dapat masukkan kelapa dalam gol tu means dorang orang kampung ! jahatnya . selepas itu . kami berehat . aku bli air dua . hahaha . tp bukan aku yang minum . aku bg kawan aku . tamat rehat kami pun naik ke dewan kecil . aku langkau story tau :) .ttbe kan . kamera kawan aku hlang , syak gla . mesti ada spotcheck . cuak sial :) , hahaha. PN norliza bg arahan . smua murid tak bole keluar . oke no hal . cikgu check beg budak ni . sah ada kamera kawan aku . adoi adoi . yang sakit hatinya . dia bole lagi buat muka tk bersalah , sebab kan dia smua kna spotcheck . sumpah aku takut tadi . ish . balik sekolah gy mcD kl sentral dengan tasha panjang , aimi and atiqah :) .best . otak smua gla gla . hari ni buatkan aku tersenyum n lupakan dia :)
semoga aku dapat lupakan dia :) . dia pernah kata . kita tingglkan seseorang . psti kita dapat yang lebih baik . even sakit untuk aku lupakan kau . aku akan try . baru aku sedar baik aku sayang orang yang sayang n betulbetul ikhlas dengan aku . tak perlu menyesal apa yang berlaku . biar kenangan antara kita menjadi sebuah cerita lama . buka buku baru . mungkin aku dengan dia tak sesuai . pasti ada hikmah disebaliknya :)
semoga bahagia

Older Post | Newer Post