Crunchy Munchy




mana hilang ?
Wednesday, October 20, 2010
mana hilangnya , zulkarnain shah ni . risaunye :( , ish . memey just think positive la bengap , dia tade pape tu . dia marah aku ke ? ish tak mungkin la . tadi kat sekolah ada game softball , ya ya ya . best la juga . then habes sekolah gy mcD n mydin nak bli barang untuk buat banner . semangat je . hehehe . best la . hari ni happening sangat . and aku bole lupakan budak tu for a while  :) , sukanya ble aku dapat gelak n senyum aku balik . takla fake cam dulu . hahaha , bahagia aku . hm , kau lagi bahagia kan kan ? apa la kau buat kat aku . smpai sekarang aku tak bole lupakan kau . gla la kau ni .hm , papepun tadi hangout dengan syera , fazlin and atiqah memang best sangat . dari kat sekolah smpai la balik dari mydin asyik gelak je . dorang rock sangat , friendly habis ( macam la aku baru knal dorang ) :p , U mna ? i risau la . i kol network busy je . slalunya lepas u balik sekolah . u text i . u nape ? arghhh . jangan la buat cerita seram pula . adoi , harap sangat u tak marah i and contact i . banyak bnda nak cerita kat u :) .

Older Post | Newer Post