Crunchy Munchy




LAKE GARDEN :) our memory
Monday, October 25, 2010
Hey u :) , today story quit interesting la , pagi pagi selepas perhimpunan kami ada aktiviti . hahaha . akitiviti hari ini pergi ke taman tasik perdana :) .opsss ! cam sedih sikitla nak pergi sana , why ? wait ye . kami pun diiringi oleh cikgu cikgu yang bertugas , aku berjalan bersama qima . atiqah dengan syera dah ke depan . ye la pagi pagi buat dosa . aku dengan qima nak buat dosa petang petang . asyik bergelak je sampai taman permainan :) ! huurayyyy! kami dibenarkan bermain. apa lagi jadi budak budak la kami . aku dengan mereka bermain buaian . buai laju laju :) . selepas itu aku tarik  qima naik papan gelongsor . hahaha . cibai betul . basah pula gelongsor tu . lepas itu kami bermain papan gelongsor lagi . tp gelongsor ni cam bukit diperbuat drpd batu . aku bermain bersama izzati , natasha , aimi , qima , shaz , fazlin ,wala and ramai lagi . selepas ada yang tercedera kami pun menaiki jambatan . bak kata aimi jambatan pulau pinang , hm yela yela . selepas itu kami melompat atas benda pe ntah . tp malangnya . mereka penat . aku meneruskan perjuangan bersama tasha , fazlin dan qima . aku nak main papan gelongsor ni . aku panjat tangga tinggi . gla la bahaya doe . aku masuk kepala dulu then kaki aku tersangkut . bahaya bahaya . selepas itu tasha pun try la masuk dalam gelongsor tu . hahahah , tak muat bajet je . dengan berani nye aku pun try . memang tersangkut pun . aku kna baring . qima jahat . aku ingat dye nak tolong aku . dye boleh lagi tolak aku . menjerit aku kat dalam gelongsor tu . hahahaha , selepas penat bermain aku pun duduk dengan mereka . time to go back :( , kami balik . di situlah aku terjumpa tempat aku dengan dye pernah dating , sedih gla . arghhh , kalau dye ada lagi dengan aku , pasti aku gembira . banyak kenangan weyy .

Older Post | Newer Post