Crunchy Munchy




kenapa dengan aku :'(
Monday, October 18, 2010
Di suatu petang , ketika aku sedang melayan perasaan ....

kakak : kau ni knape dik ?

adik : aku oke je weyy , hm ntah la

kakak : kau still teringat kat dye ke ? chill la .

adik : a ah . aku tak bole lupakan dye weyy . hm aku bole jadi gila kalau cam ni . smua tempat ada kenangan aku dengan dye .

kakak : dulu , kau tak pk smua ni ! kau bodoh lepaskan dye knape ? eyhh . bia aku text dye . aku nak mesej dye . asal dye tingglkan kau . dulu janji nak jaga kau . nak jadikan kau wife dye . mna janji2 . aku text dye nanti . aku on je

adik : tak payah la weyy . hm :(

kakak : kau tak paya nanges oke . laki bukan satu je

adik : kau cakap senang la , aku pernah janji kat diri aku yang dye yang last . kalau la aku tahu jd cmni . aku takkan couple dengan dye . aku menyesal sangat .

kakak : dulu kau taknak dengar nasihat aku

adik : hm , dalam bnyk2 ex aku . dye sorang je aku tak bole lupa :( , weyy myb smpai bila2 dye tetap ada dalam hati aku . even dye banyak kali sakitkan hati aku . aku kecewa sangat . senang je dye lupakan aku . sedangkan aku . selalu menangis untuk dye

kakak : kau jangan terlalu mengharap , oke :)

AKU SAYANG KAW . SETAHUN LEBIH AKU DENGAN KAW . BUKAN SENANG NAK LUPAKAN .

Older Post | Newer Post