Crunchy Munchy




cerita tentang kami :)
Wednesday, October 20, 2010
today today :) ,activities kat school cam best je . sebelum pergi sekolah . pada malam itu . pada pukul 11 lbih kot . helmi hantar text yang sangat mengejutkan aku . wahh helmi npe ? text dye , but tak reply . hm . keesokan harinya . bila sampai di sekolah bertemu dengan yussa .
memey: yus kau dapat text helmi
yussa:tak asal ?
memey:dye hantar mesej merepekla . maafkan aku pela . then suruh jaga farah . pelik ?
yussa:eyh yeke , dye asal .
memey:entah
then ekyn suda smpai
memey:ekyn kau keje katne
ekyn:midla
memey:katne
ekyn:(pe eak nmanya)aku lupa*
memey:mesti penatkan
ekyn:memangla weyy
selepas itu tasha muncul
memey:weyy helmi hntr text merepek kat aku
ekyn : asal
tasha:text pe
memey:dye mintak maaf kalau dye ada wat salah . tolong jagakan farah
ekyn:dye muhasabah diri la tu
tasha: gaduh la tu
then syera smpai .
hahahaha . tnya la cmna keje .
then perhimpunan dimulakan :)
selepas itu fm3 gy padang .
lepak kat pandang . tahu tahu je kna main softball .gila gila
sebelum tu sempat gosip dengan fazlin n tasha .
memey:cuba tengok muka mazuin kelakar gla
hahahaha.
permainan pun bermula . rasa bangga terbit dalam hati . apabila aku reti main softball .
penat bermain , lepak dekat kantin lama .
minta rm5 dekat kumpulan aku for banner :) ,950 rehat . minum air then rembat teyha punya koey teow .malas nak beratur .
selepas rehat program bersam sunsilk . best sangat . selepas itu . latihan nyanyian patriotik . kumpulan aku dapat lagu malaysiaku gemilang .
disebabkan fm3 terlampau bising , kami dipisahkan . group aku ,9 and 10 . gy kantin .
setiba kami smpai dikantin . kami pun mula berbincang bnda bodoh !
syera: apa kata kita pkai topeng
oke je bole trima lagi
pkai kain batik , oke lagi
bawak kuali dengan senduk , cadangan bodoh
sambil nyanyi kita masak , lawak lawak
tergelak je .


Older Post | Newer Post